Privacybeleid
Bij Grand Royal gebruiken we uw persoonlijke gegevens om u entertainmentdiensten te bieden. Dit beleid beschrijft hoe we uw gegevens verzamelen, opslaan en gebruiken. Wij nemen onze verantwoordelijkheden serieus en zorgen voor de bescherming van uw gegevens. U kunt besluiten om de manier waarop wij uw gegevens verwerken te wijzigen en te beheren zoals beschreven in dit beleid.
Wanneer we de termen " gegevens " en " persoonlijke gegevens » in het kader van dit privacybeleid verwijzen we naar persoonlijke gegevens die u identificeren of die kunnen worden gebruikt om u te identificeren, waaronder bijvoorbeeld uw naam, uw contactgegevens, gegevens met betrekking tot uw reservering van activiteiten, evenementen of seminars. Deze kwalificatie kan ook informatie bevatten over hoe u onze websites en mobiele applicaties gebruikt.
Wat je moet weten
Wie is verantwoordelijk voor uw gegevens ?
Le Grand Royal is verantwoordelijk voor de door u verstrekte gegevens. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Rue du Grand Royal 2, 1390 Grez-Doiceau. Wij zijn een BVBA geregistreerd onder registratienummer BE0479938281. Wij zijn de verwerkingsverantwoordelijke van uw gegevens en bepalen dus enerzijds de manier waarop uw persoonsgegevens worden verzameld en anderzijds de doeleinden van de verwerking van uw gegevens.
2. Persoonsgegevens die we van u verzamelen
Afhankelijk van uw gebruik van onze diensten en websites, kunnen we de volgende soorten informatie over u verzamelen: :
Uw naam en persoonlijke gegevens (e-mail, telefoonnummer en adres) wanneer we uitwisselingen met u hebben (e-mails, brieven, telefoontjes, berichten verzonden naar onze online berichtenservice, berichten verzonden naar ons via sociale netwerken en gecommuniceerde feedback) wanneer u contact met ons opneemt of wanneer u reageert op onze verzoeken om opmerkingen.
Uw betaalkaartgegevens : Uw betaalkaartgegevens worden opgeslagen en beschermd in overeenstemming met best practices in de branche
Informatie over u of uw kinderen :
Wanneer je een verjaardag of een activiteit boekt : achternaam, voornaam, geboortedatum
Naam, voornaam, geboortedatum, geslacht, adres, telefoonnummer, culinaire voorkeuren
Medische informatie : naam en telefoonnummer van de behandelend arts, allergieën of specifieke informatie die nodig is voor het goede verloop van de cursus
Bepaalde soorten persoonlijke gegevens, zoals gegevens over uw ras of etnische afkomst, over uw geestelijke of lichamelijke gezondheid, over uw religieuze overtuigingen, over gepleegde of vermeende strafbare feiten, zijn categorieën van persoonlijke gegevens die moeten worden onderworpen aan aanvullende bescherming zoals vereist door de wet . We streven ernaar om de omstandigheden waarin we gevoelige persoonsgegevens van deze aard verzamelen te beperken, maar we zorgen toch voor de verzameling en verwerking wanneer bijvoorbeeld :
U heeft een plaats gereserveerd voor een rolstoelgebruiker op onze diensten ;
Je hebt een ongeluk gehad op onze site ;
U heeft een bepaald gerecht aangevraagd dat uw religie (bijv. koosjere maaltijd) of gezondheidsprobleem (bijv. glutenvrije maaltijd) aangeeft of suggereert
Wanneer u ons gevoelige persoonlijke gegevens verstrekt, gaat u uitdrukkelijk akkoord met het verzamelen en gebruiken van deze gegevens door ons om u diensten te verlenen.
3. Hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken
Wij kunnen uw persoonsgegevens alleen gebruiken als daar een goede reden voor is. In overeenstemming met de wet mogen wij uw gegevens alleen gebruiken als er een of meer van de volgende redenen zijn: :
Om een contract uit te voeren dat we met u zijn aangegaan ;
Als een wettelijke verplichting ons verplicht om uw gegevens om een bepaalde reden te gebruiken ;
Wanneer u toestemming geeft ;
Wanneer dit gebruik overeenkomt met onze legitieme belangen
Gerechtvaardigde belangen zijn de commerciële of zakelijke redenen waarvoor we uw gegevens gebruiken, maar we zullen onze legitieme belangen echter niet onterecht boven uw belangen stellen.
In de onderstaande tabel hebben we de verschillende manieren weergegeven waarop we uw persoonlijke gegevens gebruiken, evenals de doeleinden waarvoor we deze gegevens gebruiken. Indien het gebruik van uw persoonsgegevens is gebaseerd op onze gerechtvaardigde belangen, zullen wij u dit uitleggen. Bij de verwerking van uw persoonsgegevens houden wij rekening met en respecteren wij deze verschillen.
Redenen waarom we uw gegevens gebruiken
Om u diensten te verlenen
Met u communiceren en u informatie sturen over uw boeking
Met u communiceren en onze relatie met u beheren
Personaliseer en verbeter uw klantervaring
U informeren over de nieuwe producten die wij aanbieden en de aanbiedingen die u mogelijk interesseren
(Voor meer informatie, zie de “ Hoe we uw gegevens gebruiken om de diensten die we aan u leveren te personaliseren)
Detecteer, start onderzoeken en voorkom gevallen van fraude en financiële misdrijven
Beheer risico's voor ons en onze klanten
Voldoen aan wet- en regelgeving die op ons van toepassing is en de manier waarop wij onze diensten verlenen
Reageren op klachten en proberen deze op te lossen
Ons bedrijf efficiënt en op de juiste manier runnen
Onze administratieve taken uitvoeren, met name op het gebied van boekhouding, facturering en voor controledoeleinden
Verbeter onze diensten
Beheer onze relaties met andere bedrijven die goederen en diensten aan ons en aan u aanbieden
Bescherm onze zakelijke belangen
Onze merken, producten en diensten ontwikkelen en beheren
Nieuwe producten en diensten testen
Rechtsgronden die dit gebruik toestaan
Contracten uitvoeren
Onze legitieme belangen
Onze wettelijke verplichtingen
Uw toestemming
Onze legitieme belangen
Houd onze archieven up-to-date en identificeer producten en diensten die voor u interessant kunnen zijn
Creëer producten en diensten en bepaal de toepasselijke prijzen
Identificeer of definieer klantcategorieën voor nieuwe producten of diensten
Om efficiënt te zijn in het uitvoeren van onze contracten, het leveren van onze diensten en het voldoen aan onze wettelijke verplichtingen
Identificeer manieren waarop we de dienstverlening aan onze klanten kunnen verbeteren
4. Hoe we uw gegevens gebruiken om de diensten die we aan u leveren te personaliseren
We gebruiken uw gegevens uit verschillende bronnen en die we op verschillende tijdstippen verzamelen om meer over u en uw voorkeuren te weten te komen, zodat we u gepersonaliseerde diensten kunnen aanbieden. We gebruiken de informatie die is verzameld op het moment van uw reservering en door cookies. Cookies zijn kleine informatiebestanden die door uw browser op uw apparaat worden geplaatst. We gebruiken cookies die op uw apparaten worden geplaatst om gegevens te verzamelen over uw gebruik van onze website en ons entertainmentsysteem aan boord. We gebruiken ook gegevens van derden (zie paragraaf “ Uw gegevens delen " hieronder opgesomd). We gebruiken de informatie die bij ons komt uit deze verschillende bronnen op de volgende manieren: :
om onze communicatie met u te vergemakkelijken. We gebruiken bijvoorbeeld informatie over uw locatie om inhoud in een geschikte taal aan te bieden
om u te identificeren wanneer u onze website vanaf verschillende apparaten bezoekt
om erachter te komen wat je nog meer leuk vindt. We onderzoeken de pagina's van onze website die u het meest bezoekt om uw interessegebieden te begrijpen.
Om uw winkelvoorkeuren en -gewoonten beter te begrijpen, stellen onze tools voor gegevensanalyse en segmentatie ons in staat u te matchen met klanten die op u lijken. Hierbij maken wij soms gebruik van gegevens en/of systemen van derden. We groeperen samen in dezelfde categorie. We gebruiken segmentinformatie om onze verkoopdialoog te verbeteren en om u op maat gemaakte en gepersonaliseerde diensten aan te bevelen, inclusief nieuwe producten en diensten die door onze partners worden aangeboden. We gebruiken ze ook om ervoor te zorgen dat de aangeboden advertenties uw aandacht vasthouden tijdens uw bezoek aan onze online advertentieruimte.
Om u te helpen uw reservering af te ronden. Als u een reservering die u bent begonnen niet voltooit, kunnen we contact met u opnemen met uw toestemming om u te helpen deze te voltooien.
Voor meer informatie over cookies en hoe u ze kunt instellen en verwijderen, verwijzen wij u naar ons Cookiebeleid en onze Privacy Interface-tool. We zijn momenteel bezig met het afronden van deze interface, die uiterlijk op 25 mei 2018 beschikbaar zal zijn.
5. Nieuwsbrieven : hoe u de naar u verzonden nieuwsbrieven beheert
We kunnen u commerciële prospectie-e-mails sturen (“ Nieuwsbrieven) als u ons hiervoor toestemming heeft gegeven. Onze nieuwsbrieven bevatten informatie over onze bestaande activiteiten, maar ook over onze nieuwe activiteiten, exclusieve aanbiedingen waarin u wellicht ook geïnteresseerd bent.
Als u zich al heeft aangemeld om onze nieuwsbrieven te ontvangen, kunt u uw voorkeuren op elk moment wijzigen. U kunt zich ook afmelden om geen nieuwsbrieven meer te ontvangen door ons een e-mail te sturen.
Houd er rekening mee dat als u ons laat weten dat u graag meer nieuwsbrieven wilt ontvangen, u nog steeds de nodige e-mails zult blijven ontvangen, bijvoorbeeld om uw reservering te bevestigen. We gebruiken de contactgegevens die u ons geeft bij het maken van een reservering (uw mobiele telefoonnummer, uw e-mailadres of beide) om u te kunnen informeren als er een wijziging van uw reservering moet plaatsvinden. Dit stelt ons in staat om de overeenkomst die we met u zijn aangegaan uit te voeren.
Houd er rekening mee dat als u ons vraagt u geen nieuwsbrieven meer te sturen, we uw persoonlijke gegevens en uw verzoek bewaren om ervoor te zorgen dat u wordt uitgesloten van de nieuwsbriefmailinglijst.
6. Hoe lang we uw gegevens bewaren?
We bewaren je gegevens alleen zolang we ze nodig hebben. Hoe lang we deze gegevens nodig hebben, hangt af van onze doeleinden waarvoor we ze gebruiken, namelijk om u diensten te verlenen, onze gerechtvaardigde belangen te behartigen (zoals hierboven beschreven) of om te voldoen aan de wet.
We herzien regelmatig de informatie die we hebben en wanneer we ons realiseren dat het bewaren ervan niet langer gerechtvaardigd is door wettelijke, zakelijke of klantvereisten, zullen we deze veilig verwijderen of in sommige gevallen anoniem maken.
7. Middelen die worden gebruikt om uw gegevens te beschermen
Wij beveiligen uw persoonsgegevens tegen onbevoegde toegang, onrechtmatig gebruik, onopzettelijk verlies, corruptie of vernietiging. We nemen ook operationele gegevensbeschermingsmaatregelen, zoals het beperken van het aantal mensen met toegang tot de databases waarin informatie met betrekking tot reserveringen wordt opgeslagen. We zorgen ervoor dat deze beveiligingsmaatregelen regelmatig worden herzien en we vertrouwen op de beveiligingsnormen van de sector om ons op de hoogte te houden van best practices.
8. Uw gegevens delen
Wij delen een deel van uw persoonsgegevens met categorieën van derden of verkrijgen persoonsgegevens van hen. Deze categorieën van derden zijn als volgt: :
Mensen die ons diensten verlenen. Wij delen uw gegevens indien nodig met onze medewerkers, onze toezichthouders en onze onderaannemers. We zorgen ervoor dat deze mensen uw persoonlijke gegevens respecteren en de wetten inzake gegevensbescherming naleven.
Data-analysebedrijven en adverteerders. Afhankelijk van de gekozen configuratie voor het gebruik van cookies met behulp van onze privacy-interfacetool, kunnen we uw gegevens gebruiken op ons gegevensbeheerplatform. Dit platform helpt ons meer te weten te komen over u en uw interesses. We kunnen beperkte of geanonimiseerde (of gedeeltelijk geanonimiseerde) gegevens over u delen met andere externe adverteerders. We kunnen deze gegevens gebruiken om een verbinding tot stand te brengen tussen u en de apparaten die u gebruikt. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor meer informatie.
9. Uw rechten
U kunt kopieën inzien van alle persoonsgegevens die wij hebben en verzoeken om wijziging, rectificatie of verwijdering van uw persoonsgegevens. Ook kunt u de verwerking van uw gegevens beperken, beperken of bezwaar maken.
Als u ons toestemming hebt gegeven om uw gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld om u marketingverzoeken te sturen (“ Nieuwsbrieven ”), kunt u uw toestemming later intrekken. Houd er rekening mee dat als u besluit uw toestemming in te trekken, we nog steeds kunnen vertrouwen op de toestemming die u ons hebt gegeven, als rechtsgrondslag, voor de gegevensverwerking die is uitgevoerd voordat u uw toestemming intrekt.
U kunt bezwaar maken tegen het gebruik dat wij van uw gegevens maken wanneer wij onze legitieme belangen voor dergelijk gebruik rechtvaardigen. Details over het gebruik van legitieme belangen vindt u in de tabel in de sectie " Hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken ".
Om bezwaar te maken of een van uw rechten uit te oefenen, kunt u ons een e-mail sturen op het volgende adres info@fermedugrandroyal.com of schrijf ons op het volgende postadres: : The Grand Royal, rue du Grand Royal 2, 1390 Grez-Doiceau.
Wanneer u contact met ons opneemt, zullen wij u zo spoedig mogelijk en indien nodig binnen een maand antwoorden. Als uw verzoek complex is, kan onze reactietijd langer zijn, maar we zullen binnen een extra periode van maximaal twee maanden contact met u opnemen. De meeste verzoeken worden gratis behandeld, maar we kunnen u vragen om een redelijke administratieve vergoeding te betalen als u bijvoorbeeld een grote hoeveelheid gegevens bij ons opvraagt. We kunnen u ook vragen om uw identiteit te verifiëren voordat we u informatie kunnen verstrekken.
Als de Grand Royal besluit dit beleid te wijzigen, zullen de aangebrachte wijzigingen op deze pagina worden gepubliceerd.
10. Klachten
Als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens door Eurostar, stuur ons dan een e-mail naar info@fermedugrandroyal.com schrijf naar het volgende postadres: : De Grote Koninklijke, rue du Grand Royal 2, 1390 Grez-Doiceau.
Houd er rekening mee dat u het recht heeft om een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit die verantwoordelijk is voor de bescherming van persoonsgegevens :
Klanten in België kunnen contact opnemen met de Privacycommissie door te bellen naar +32 (0)2 274 48 00 of door gebruik te maken van het online contactformulier dat beschikbaar is op de website van de Privacycommissie.
11. Neem contact met ons op
U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar: :
The Grand Royal, rue du Grand Royal 2, 1390 Grez-Doiceau
U kunt ons ook een e-mail sturen op het volgende adres: : info@legrandroyal.be